Jedná sa o prémiovú výkonovú skúšobňu od spoločnosti Maha s medzinápravovou reguláciou, ktorá je prevzatá z priemyslových skúšobní. Jeden valec na koleso umožňuje uskutočňovanie dlhodobých testov bez rizika poškodenia pneumatík. Vozidlo je pri skúške podstatne vyššie od podlahy skúšobne, čo umožňuje lepšie prúdenie chladiaceho vzduchu.
![](../obrazky/msr_valce.png)
Na valcovej skúšobni, v závislosti od úrovne jej vybavenia, je možné uskutočňovať nasledujúce druhy meraní:
- meranie výkonu motora (kontinuálne, resp. diskrétne)
- simuláciu zaťaženia (konštantná ťažná sila, konštantná rýchlosť, simulácia jazdy, konštantné otáčky motora)
- meranie pružnosti motora
- kontrola tachometra
Priemer valcov |
762 mm (30´´) |
Počet elektrických vírivých bŕzd |
3 |
Počet elektrických motorov |
2 |
Rozchod kolies (min. – max.) |
900 – 2300 mm |
Merateľný rázvor nápravy |
1900 – 3500 mm |
Prípustné zaťaženie nápravy |
2500 kg |
Najvyššia rýchlosť |
320 km/h |
Rotačná hmotnosť valcovej jednotky |
700 kg |
Výkon kolesa na prednej náprave |
700 kW |
Výkon kolesa na zadnej náprave |
1400 kW |
Ťažná sila prednej nápravy |
8600 N |
Ťažná sila zadnej nápravy |
17200 N |