Jedná sa o prémiovú výkonovú skúšobňu od spoločnosti Maha s medzinápravovou reguláciou, ktorá je prevzatá z priemyslových skúšobní. Jeden valec na koleso umožňuje uskutočňovanie dlhodobých testov bez rizika poškodenia pneumatík. Vozidlo je pri skúške podstatne vyššie od podlahy skúšobne, čo umožňuje lepšie prúdenie chladiaceho vzduchu.
Na valcovej skúšobni, v závislosti od úrovne jej vybavenia, je možné uskutočňovať nasledujúce druhy meraní:
- meranie výkonu motora (kontinuálne, resp. diskrétne)
- simuláciu zaťaženia (konštantná ťažná sila, konštantná rýchlosť, simulácia jazdy, konštantné otáčky motora)
- meranie pružnosti motora
- kontrola tachometra
Priemer valcov |
762 mm (30´´) |
Počet elektrických vírivých bŕzd |
3 |
Počet elektrických motorov |
2 |
Rozchod kolies (min. – max.) |
900 – 2300 mm |
Merateľný rázvor nápravy |
1900 – 3500 mm |
Prípustné zaťaženie nápravy |
2500 kg |
Najvyššia rýchlosť |
320 km/h |
Rotačná hmotnosť valcovej jednotky |
700 kg |
Výkon kolesa na prednej náprave |
700 kW |
Výkon kolesa na zadnej náprave |
1400 kW |
Ťažná sila prednej nápravy |
8600 N |
Ťažná sila zadnej nápravy |
17200 N |